Шукати в цьому блозі

субота, 24 березня 2018 р.

Сон 240318

Куплений мною напередодні б/у обігрівач дав збій і не працює. У розібраному стані схожий на старий системний блок: плати в три ряди. Я заношу його до сервісного центру і починаю його ремонтувати... Після трансформацій розбирання-збирання, виявив, що він трьохфазний і за розмірами більший, ніж я його уявляв, коли купував. Начебто брав його однофазним, а виявився трьохфазним. Цю обставину виявив, як мав наново підключати, щоб перевірити його на справність. Побачив його в зібраному стані, на підлозі. На вигляд: чорний, незвично великий, я б навіть сказав: промисловий, але в житті таких не бачив, з характерним товстим кабелем для трьохфазних обігрівачів. З однієї сторони подумалось: куди його вмикати, адже всюди стандартні однофазні розетки? З іншого боку, є відповідна трьохфазна розетка на кухні, куди підключена електроплита.
У той момент, коли я ремонтував у сервісному центрі цей обігрівач, до нього приходили різні клієнти і розмовляли за моєю спиною... Один з клієнтів: працівниця підприємства, телефонує в банк, обговорює і уточнює інформацію... З тієї розмови по телефону чую наступне: вирішили зменшити відсотки з 60 до 42... З однієї сторони це добре, а з іншої, тут має бути підстава у майбутньому...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...