Шукати в цьому блозі

понеділок, 21 травня 2018 р.

Сон 210518 "Води нема, води не буде!"

Я і двоє колег подовжуємо драбину з'єднанням з двух частин під болт з гайкою.

Бригада сантехників, нас двоє. Вирішуємо проблеми з водою. Два незалежних виклики майже за однією адресою. Зі слів заявників: в одного замовника немає води, в іншого не працює насос. Ми приїжджаємо десь за 10 вилин до шостої. Практично перед закінченням робочого дня. Напарник питає в мене: ми встигнемо? Я сумніваюсь і кажу, що спробуємо! У одного клієнта криниця під грубими дерев'яними ошурками, якоюсь корою. Я беру страховку, адже там, біля кругів, є пустоти. У тій криниці стоїть насос і, як виявилось, вся причина в тому, що немає води. Якось збігла, що була в трубах і все. А в іншого сусіда, за логікою подій, та ж ситуація. Води нема, води не буде!

Голова садового тариства. Наче він і є тим другим сусідом. Сидимо за столом. Я "травлю" анекдоти.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...