Шукати в цьому блозі

субота, 28 липня 2018 р.

Сон вечірній 270718 "Ліфт"

Я з колегою по роботі, але "при параді", на якомусь приватному святі, щось на зразок дня народження. Незрозуміло як, але ми є його організаторами. У мене з колегою розмови: про організацію дачної земельної ділянки, про розмежування підчас монтажу, на певній поверхні пластикової водопровідної труби, організацію приватної власності в єврейських комунах, навіть посперечалися, чи дійсно працівник такої комуни може в будь-який момент заявити про бажання вести бізнес самостійно, про те, як бути без руки і носити протез, навіть для наочності колега попросив когось принести йому нову протезовану руку і замінив її в моїй присутності. Виглядало це доволі дивно. Також він почав наводити приклад, як такі руки вживляються в тіло, що навіть не видно й шва між штучною шкірою і реальним тілом. Когось зустріли біля ліфта, хто йшов на спільне свято. Колега каже: давай я тобі щось покажу! Піднімаємось на поверх вище, викликає ліфт, якимось дивним чином зажимає двері, аби вони не відчинялись, і таким чином блокує роботу всього ліфта. Якоїсь миті я навіть розгубився, дивлячись на нього з протезованою рукою: як він на те має сили двох рук. Навіть не зрозумів, що він собі вимислив і хотів тим мені довести. На заблоковані двері хтось піднявся до нас з'ясувати причину несправності. Начебто все звелось до того, що в картковому прийомнику, за яким працює ліфт, застрягли з часом якісь різні ліфтові картки, що не давало йому працювати правильно, разом з ними там лежали різні візитівки. Коли незнайомесь відбирав його картку, я помітив там одну свою, яку залишив бозна коли, коли був у цьому будинку. Попросив переглянути всі картки разом, в результаті побачив ряд давніх візитівок з творчого кола знайомих. Почав відбирати, пригадуючи кожного окремо. Деякі візитівки дублювались. Був подивований такою чудернацькою знахідкою. 2130'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...