Шукати в цьому блозі

понеділок, 24 вересня 2018 р.

Сон 240918 "Вкорочена чорнявість"

Чорнява дівчина. Якісь у мене з нею родинні стосунки. Пригадую ім'я, звати Іра. Колись був з нею в перукаря, дивився, як він їй робить стильну зачіску. Мені дещо в тому не сподобалось і я вирішив виправити деякі його помилки, зокрема зістриженість із однієї сторони від центру потилиці. Тепер вона - це я. На мені її довгі коси. На собі зістригаю ножицями її волосся, це при тому, що знаю: вона в сусідній кімнаті. Так довирівнювався, що зменшив і довжину, і густину. Залишились дві ріденькі пасми, які, наче косички, мають бути на спині. Думка: перестарався! Тепер маю позвати її, щоб оцінила свою зачіску. 0401'
P.S. На сон накладено деякі елементи з фільму "Сварливі мамусі", переглянутого увечері.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...