Шукати в цьому блозі

вівторок, 25 вересня 2018 р.

Сон 250918 "Все починається з малого"

Кінематографічний сон з елементами детективу.
Приходжу в підвальне приміщення, облаштоване під офіс. Там є хованка з цінними речами. Вона не моя, а чоловіка з яким у мене спільні професійні інтереси. У дечому сприймаю його як боса, але по відношенню не до мене, а бізнесу. У той момент, коли я біля хованки, приходить він. Спочатку попросив мене жестом перевірити: чи за ним не слідкують. Виявилось, що йти у той підвал вирішила його внучка, хоча по ходу в неї свій інтерес. Чоловік усамітнився і спілкується по телефону на фінансові теми французькою. Якось хотіли обіграти, щоб внучка не потрапила в приміщення, де є та хованка, але в ньому біло вікно, через яке вона впізнала діда. Він щось по ходу розмови занотовує. Дівчинка настільки мала, що не вміє писати, але вміє перемальовувати по-своєму. Дід показує їй знак перехрещеного дорівнює, аби вона спробувала його відтворити. 0304'

Вагітна дружина десь на сьомому-восьмому місяці. Каже, як відчуває дитину. Я пробую притулитися до животика, аби відчути ті порухи.

Читаю на етикетці про воду, що на її видобуток впливають погодні та інші умови: зайці, змії, шторми. Я собі думаю: які шторми, коли вода артезіанська?
Хтось п'є та каже: "Вода, як вода"! 0515'


На світлині голубине гніздо в урбаністичному стилі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...