Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 5 жовтня 2018 р.

Сон 051018 "Свято народження та смерті"

Я в хаті діда Григорія і баби Дусі. Знаю, що сьогодні він раптово помер і разом із тим сьогодні ж день народження баби. Всі з'їхалися на свято, не знаючи про смерть діда. У великій кімнаті велике застілля. Щораз приходять нові гості. Встаю зі столу аби вийти й одразу натрапляю на уживаний спідній одяг від діда. На виході зі столу, попросив когось те прибрати. При вході вже нові гості.
Якесь незначне преображення того свята. Стоїть у кімнаті коло людей з "Неабищо", десь з двадцяток осіб. Говоримо про різне. Я пропоную прийняти офіційне рішення про припинення існування нашої організації або оголосити про нове життя.
Інша обстановка в колотемі якогось свята. Я зі своєю дружиною за спільним столом із родичами і друзями - нашого покоління. Зі столу встає колега і йде на двір. По ходу пропонує мені цигарку, показавши її край з розгорнутої пачки. Думаю вийти з ним разом, але перехрестям рук показую "ні".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...