Шукати в цьому блозі

вівторок, 11 червня 2019 р.

Сон 110619 "Невпинна тілесність"

Чоловік східної зовнішности продає на базарі кавуни. Тримає два по одному в обидвох руках, відзначає, які вони файні.

У "сестри моєї сестри" (саме так кумедно усвідомлена уві сні інформація) стався обморок, прямо посеред двору. Я був поряд, тому підхопив її і відвів у дім. Сестра каже: у неї місячні. Я ж починаю програвати в пам'яті події, як тільки-но вона зайшла у хвіртку, зовнішній вигляд одразу спонукав підступитися до неї із запитанням: чи добре? А виявилось, що тієї ж миті мав її ловити. Перед цим проходила сестра, із якою прийшов із міста, зобачивши на одязі затерту пляму - непримітну з першого погляду, що чомусь ув'язалась іншою сестрою, з думкою: місячні у них у двох, тому міг здогадатися одразу. Щось коментую, на зразок: о, ці щасливі місячні! - чим, по виразу обличчя розумію, її не вподобав.

Дім б. М., кімната-коридор. Я ж стою із якимись рідними жінками, які нещодавно прийшли з купання в лазні. Тепер приходить з неї батько (не схожий на себе в реальному житті). Перепитую в нього: чи все?! Отримавши схвальну відповідь, іду купатися і я.

До батьківського дому, на якесь свято прийшло багато дітей. Діти сидять на підлозі й дивляться телевізор. На екрані показують кадри з надмірною тілесністю. Я навіть помічаю, як все те западає їм у голови. Вони, як папужки починають все копіювати. Хтось показує мені знак, що пора все це завершувати. Як старший на цьому святі, усім голосно кажу збиратися й розходитися.

В. давно шукає дівчину... і от він її знайшов! Як на мій погляд, узагалі не приваблива. Можливо, іншому вона й пасувала б, але не В. Якось, шукаючи дивні методи загравання, вирішив він запросити її на річку. Дивлюсь і сам дивуюсь: у тихому місці, посеред води стоїть ванна, наповнена чистою і теплою водою. Він запрошує її в купальнику сісти в ту ванну, готується за нею й сам. Мене вкотре подивувала ця дівчина, хоча була засмагла чи то смуглява, що надавало її тілу краси, самі форми округлости й пишноти мене розчаровували, вкотре запитуючи себе: і що ж В. знайшов у цій дівчині? 0410'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...