Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 21 червня 2019 р.

Сон 210619 "Подвійна втіха"

Я вже вийшов з юнацького віку і в мене є дружина. Переїхав у нову країну, отже, все, що навколо мене - по-новому. Виявляю за собою в активному стані два ч. То один більший, то другий, а, взагалі, два однакових. Пригадую, що в мене вже раз була така проблема, як уві сні, в якому виросла ще одна голова, але менша, десь в районі ключиці. З часом другий зник, який був зліва, а тепер знову на тому ж місці.
Кажу сестрі: у мене проблема... в мене два ч.! (Вони ж не припиняють бути в активному стані).
Вона ("вмикаючи" в собі зацікавлену дівчину): А покажи!
Я ж розумію, що інтимні органи сестрі ніколи не показував, окрім несвідомого дитинства. Вона підбадьорює мовчазним очікуванням. Я ж (невпевнено скидаючи покривало, а сам будучи на ліжку) показую: От!..
Вона: Ти навіть не уявляєш!.. Це ж класно! - у чому я прочитую її подвійну втіху за мою дружину. 0356'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...