Шукати в цьому блозі

середа, 3 липня 2019 р.

Сон 030719 "Варто все перевірити!"

Я з дружиною і донькою виїжджаємо в гості, але з таким розрахунком, що донька ще сьогодні поїде на екскурсію в Київ. Для цього їй треба буде сісти в автобус, спеціально організований для таких дітей. Поки збирався, намагався нічого не забути: багато дрібних і важливих деталей, що стосувались як дитини, так і мене з дружиною. Виїхали з дому вчасно, приїхали в гості до квартири І.К. (спільної знайомої, яка мешкає в Чернівцях). Зайшовши в кімнату, примітив, що вона лежить і читає якусь книгу так, що й не поворухнеться в нашу сторону. Пробую пожартувати, хоча згадав, що жарти вона не розуміє, принаймні так її запам'ятав з останньої зустрічі. Тому вмовкаю і більш не зачіпаю: у кожного свої інтереси. Думаю за виїзд доньки і чи все взяв у дорогу. І тут мене осяває: забув для доньки квиток! Кажу про це дружині, починаю думати, як швидко доїхати додому, аби встигнути його забрати і на сам рейс. Раптом спливає в пам'яті образ, як я в поспіху клав його у свій гаманець складеним у кілька разів. Отже, має бути все добре. Варто себе перевірити! Раптом знову якась паніка, а гроші? Я для неї забув узяти гроші! Як варіант: можна буде перепозичити їх на короткий час. Відкриваю гаманець, бачу квиток... Пора їй рушати.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...