Шукати в цьому блозі

четвер, 4 липня 2019 р.

Сон 040719 "Неочікувана з'ява"

Якийсь колега в мене питає, аби я вгадав: "Хто приїхав до роботи?" Поки для себе припускаю: "хто може бути?" - з'являється працівник, який працював тут близько місяця тому, прізвище якого в мене викликає внутрішню гіркоту, хоча за "поверховістю" своєю він, так би мовити, усміхнений і начебто пофіґістичний.

Я з колегою по роботі стою на округлому бетонованому силосі. Недалеко від нас, внизу, нещодавно відкрили точку, де роблять каву. Це при тому, що знаходиться вона на території підприємства, яке спеціалізоване, явно, не під кав'ярню. Колега мені каже: "Як класно хтось придумав робити тут каву!" - продовжуючи думку, що комусь іншому тут що-небудь відкривати вже не прикольно - пізно.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...