Шукати в цьому блозі

вівторок, 16 липня 2019 р.

Сон 160719 "Афера з викрадення продукту"

Я з колегою по роботі вчинили якусь аферу з викрадення якогось харчового продукту. Практично, ініціатором і виконавцем був він, а моя місія була: завезти той товар до нашого винайманого помешкання. Вже наче все ним скоєно, а я сиджу в спецмашині-пилососі й отримую від нього інструкції: "Зустрінемось удома за 45 хвилин. Став його (продукт) варити". (По пробудженню, так і не пригадався вид продукту, смішно, але чомусь ввижається, що це могли бути яйця). Довго не зрушую з місця, займаючи частину проїздної дороги. Під'їжджає до мене поліцейська машина і зауважує, що нема чого мені вагатися: для такої спецмашини, як моя, достатньо місця для розвороту. Тоді ж розвертаюсь і рушаю, аби не викликати зайвих до себе підозр. Приїжджаю до винайманої нами квартири. Заходжу та сідаю біля столу. Вдруге нікуди не поспішаю: думаю над чимось своїм. Отямлююсь від того, що пригадую за сказані 45 хвилин, які скоро мають спливти. Кладу продукт у каструлю і починаю варити. В цей же час лунає дзвінок у двері: відчиняю і, так, як знаю: хто це, - свідомо різко вигукую, у раптовий момент відкривання: "У!", чим лякаю колегу. Він свідомий такого жарту, каже, що налякав по-справжньому і заходить у квартиру. Кажу, що тільки-но поставив варитися, а ще добре було б зготувати до того картоплю, якої немає. 0345'
P.S. Насправді, "колега", образ якого сплив уві сні не викликає в мене симпатій і все через його пожиттєвий пофіґізм - і це м'яко кажучи. Те, що його образ постав у вигляді співавторства якогось злочину, мене дивує врази.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...