Шукати в цьому блозі

субота, 20 липня 2019 р.

Сон 200719 "Видозміненість форм"

Навіть не пам'ятаю, коли мені снився б сон, від якого міг мати переляк, а в результаті проснутися. Снилась якась неприємна людина, яка зайшла в якісь віддалені від мене двері, за нею, начебто, моя мати, яка за короткий час виходить у видозміненому образі страшної людини. Тієї миті лякаюсь і вибігаю в двері, що біля мене. Від побаченого просинаюсь.

Завод, на якому колись працював у реальному житті. Сниться не перший раз, але щоразу по-іншому: цехи виконують якусь нову функцію, адміністративне приміщення, прохідна, інші службово-допоміжні кімнати (майстерні для інженерів) - мені незнайомі й викликають пізнавальний інтерес з думкою: "я тут тимчасово", аби зрозуміти, що змінилося за весь час. У цьому сні спілкувався з якимись людьми, дивився на якісь труби, зокрема, як вони вкладаються одна в одну, і, як і в минулому сні, виїжджав автобусом (тролейбусом) від зупинки.

Я в якомусь чужому домі наводжу порядки, разом із тим знайшов диван, а на ньому якийсь мотлох і подушки. Зайве викинув, а подушки вирішив реставрувати, взявшись зашити їх порваність. Приступав до цієї справи у два заходи. На другий раз почав допомагати якись грузин, або ж чоловік кавказької національности, господар дому.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...