Шукати в цьому блозі

понеділок, 26 серпня 2019 р.

Сон 260819 "Викликати здивування"

Іду з якоїсь площі на зустріч із одним чоловіком. У мене професійне завдання: його постригти! Приходжу і бачу, що він сидить і вже мене очікує. Коси світлоруді, чомусь нагадує мені одного місцевого поета і громадського діяча в царині польської культури, який давно пішов у засвіти, у реальному житті - Трампа. Підходжу до нього, а недалеко стоїть знайома перукарка і питає мене: стригтися? - так наче я прийшов до неї. Я ж згадую, що навряд чи таке можна було мені запропонувати, адже на днях вже сам себе стриг і це мало б бути видно; можливо, і не совсім акуратно на скронях, але явно: не стригтися! - і відповідаю, чим викликаю її здивування: "Стригти!" 0033'

Приходять на батьківський город чоловік і жінка. Так, наче я їх знаю - це наші сусіди, які живуть своїм життям. Жінка нагадує мені директорку школи, в якій вчився. Заїжджають на якомусь спецтранспорті (трактор, квадрацикл?) на нашу купу з гноєм, притопкують красиву кропиву, яка на ній росла, і питають з надмірністю та єхидством: "А як у вас виросла редька?.. А вона у вас хоча б є?" Кажу, що не знаю, може навіть і не садили. А хтось іде і знаходить її з закутку городу і вириває, показуючи дві голівки звиклого, як для мене, розміру. Підбігає мати і, незадоволена результатом, вириває ще дві - в рази більші, що навіть і я здивувався побаченому. Думаю, щось тут не чисто, піду-но подивлюсь на їхній город! Заходжу за огорожу і бачу, що на тому місці велика заасфальтована автостоянка, вдалині видніється маркет. Ага, от чим вони займаються! Але все сповнене певного розгардіяжу, всі бігають і снують, з'ясовують якісь стосунки. Он удалині бачу дівчину, схожу на одну знайому - художницю в дивному одязі. Вона - не вона?! Ні, то якийсь чоловік, який знімає з себе підтяжки і дає іншому, який дуже прагне причепитися ними до машини, яка от-от поїде. Сам він такий же пофіґістичний, із незрозумілим гумором, що й ці господарі. Чіпляється і летить за машиною, падає, розбивається об асфальт, голова відлітає, стирчить частина хребра, яка видає, що він напівлюдина-напівробот, і в своєму ж дивному гуморі, без емоцій болю питає, щось на зразок: "О, я розвалився?.." 0205'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...