Шукати в цьому блозі

вівторок, 15 червня 2021 р.

Фрагменти снів 06-100621

Їду новою (незнайомою, як для водія) машиною. Тисну на педалі і пробую зрозуміти: як гальмує, набирає швидкість, працює зчеплення? Найцікавіше було спостерігати за машинами, які йшли попереду.

P.S. Напередодні вже знав, що маю наступного дня сісти (в реалі) на незнайому мені (службову) машину. Очевидно, що сон був свого роду логічним передчуттям подій.
060621

Перебуваю в незнайомому домі зі стрімкими сходами частково спіральної форми, які переходять десь під самий спуск на короткий майданчик, а далі у пів оберта спускаються до підлоги. Я щоразу стрімко біжу цими сходами і натикаюсь на цей "перехід", який чомусь стає мені на перешкоді.
070621

Потрапляю у якесь виробниче приміщення, у якому на довгих столах акуратно викладені шматки м'яса та сала. Підходжу до чоловіка в білому халаті, а він свого роду лікар-м'ясник. Тепер я сприймаю місце, в якому опинився, як патологоанатомічне підприємство (не морг). Цей чоловік стоїть біля порожнього виробничого столу-лінії за яким і відбувається головний процес - розтинання тіл.
080621

***
Зустрічаю колишнього голову обласного відділення НСПУ (В.В.). Він хвалиться, що при своєму керівництві зрушив із місця питання пенсій для колишніх голів Спілки. Тепер, завдячуючи, що був на керівній посаді, почав за це отримувати гроші.

Замовив до видання дві книги. Вже отримав інформацію, що одна з них готова. За короткий час дзвонить другий видавець, який публікував мене анонімно, у нього ще й інша адреса доставки (свідомо подана мною для конспірології). Хоче уяснити деталі: куди везти? Користуючись нагодою, вирішую забрати два наклади за раз, його ж транспортом. "Розкриваю карти" хто я є, адже він мене добре знає, а книга, якої прагнув, видана.

Батько дає мені якусь непосильну роботу. Я ж почуваю себе по відношенню до нього дитиною років 12-ти. Ображаюсь і гострим тоном відповідаю: "Мине 10-20 років і ми поміняємось ролями. Тоді ти будеш такий старий, як я зараз малий... Хіба не подумав, що такі речі не забуваються?"
090621

Незнайома дівчина звертається до мене: "Чи привезти щось з Італії? Наприклад, вина?"
100621



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...