Шукати в цьому блозі

субота, 26 червня 2021 р.

Сон 260621 "Життя навиворіт"

Щось у стосунках з дружиною пішло не так. Розійшлись у банальних поглядах: як організувати інтер'єр у просторі однієї кімнати? (Дивна підстава). Але оце найбанальніше в житті та найдрібніше з поміж інших можливих проблем змусило подивитися на світ іншими очима. Тієї миті зустрічаю іншу жінку, яка на диво розуміє мене з пів слова. Мені це навіть трохи незвично. Окрім такої позитивної якости, спостеріг: а вона ще й по-своєму красуня! Мене такий хід подій узагалі змушує думати про неї все більше і хвилюватися за подальші з нею стосунки. Чомусь, будучи з нею, трапляю в ненайкращі життєві ситуації. Якось вирішив піднятися (підлетіти) вгору до краю даху і зняти з дерева трохи білих слив, а вони виявились наполовину виїдженими мурахами. Гуляю однією знайомою мені дорогою, а вона то виводить на недосипане мною колись болітце, а то на стежку, з якої треба зістрибувати, аби нормально потрапити до зупинки. Зустрічаю бригадира (образ із реалу), про якого не кращої думки. У іншому місці виникає потреба нагально виїхати помаранчевою вантажною машиною з якогось об'єкта, а дорогу перегородила інша спецмашина і водій на ній виявився вкрай принциповим. Десь тут зустрічаю колегу, по короткій розмові з яким, дістає зволоженні і брудні сигари та й кидає їх на землю. Я пригадую (фрагмент із забутого сну), що їх уже бачив саме в такому ж стані. Міркую: чи не взяти їх собі? Помити, просушити, адже вони непоганої якості?




Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...