Шукати в цьому блозі

субота, 6 серпня 2022 р.

Сон 060822 "Налагоджувати зв'язки"

Беру участь у будівництві через річку якогось моста або каналу. 0130' 050822

Працюю в офісі. За одним довгим столом, як і я, сидять багато працівників. Колега навпроти сидить із аркушем паперу, на якому відібрані мною потенційні клієнти. (Пригадую, як я готував на комп'ютері інформаційну табличку з ними - уривок із забутого сну). Розповідаю по ній особливості кожного клієнта. Дивуюсь своїй візуальній пам'яті: він тримає аркуш, а перед очима я знаю, як і де що написано. Проходить шеф (жодних асоціацій зі знайомими людьми із реальности) і починає роздавати упаковані солодощі, які нагадують за формою родзинки (раніше такого не зустрічав). Охарактеризував би їх, як висушені яблука, порізані невеликими квадратиками. (Видно, прив'язка до того, що в реальності я з дня в день приварюю до готовности яблучне варення). Пригадую, що раз уже їх їв - сподобались (забутий сон). Відзначаю, що шеф чомусь почав роздавати їх із мене. Міркую: видно бачить добрий потенціал у роботі: знаюсь на клієнтурі, навчаю молоді кадри. У тій ситуації мало не почуваю себе вальяжно, сиджу відкинувшись на крісло-стільчик, ноги розставлені, рукою щось доповнюю свої коменти для колеги. 0500' 060822



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...