Шукати в цьому блозі

вівторок, 13 вересня 2022 р.

Сон 130922 "Приховане значення"

Займаюсь впорядкуванням своїх речей у батьківському домі, більше пов'язаних із технікою. Приходять батьки і починають розповідати за родичів ув Ізраїлі, зокрема згадують двоюрідного брата, який міркує: чи залишитися в Ізраїлі чи переїжджати в Україну? Усе зводиться до того, що житло купити в Ізраїлі нереально дорого. (В реалі: давно взяли в кредит). Я ж дивуюсь постановці цього питання: стільки зусиль вкласти в освіту, вивчення мови, адаптації тощо і ще вагатися: чи залишатися в Ізраїлі? - щось тут не так! Сперечаюсь із батьками, зокрема у спробі їхньої інтерпретації проблеми.

Переглядаю якісь відеоролики, а тут раптово з'являється реклама презервативів. Я б сказав: навіть з гумором. (На якомусь неправдоподібному засобі показують появу ерекції і принцип одягання захисту). З правого боку біля мене опиняється сестра і невимушено цікавиться, що ж я дивлюсь? Початок ролику настільки невиразний по суті, хоча можна вже здогадатися, що сходу каже, що не розуміє про що йде мова. Про себе міркую, що вже давно не дівчинка, має власну сім'ю, дітей... Чомусь ролик повторюється і вона вдруге намагається його зрозуміти... Тепер одразу бачу, що їй все стає ясно! (На цій повторювальній ноті конкретно просинаюсь). 1245'

Працюю на заводі, і випала нагода взяти щось із собою. Напакував торбу корисними відходами, відставив у сторону. В колеги виявилось більше. Трохи "душила жаба", доклав. Навіть заваляв у якийсь зелений бруд (земля з травою). Весь час слідкував, аби ніхто не помітив. Кінець дня, торбу треба якось винести. Підніс ближче до виходу, залишив ближче до брами. Пішов до машини (буса), вже звідти помічаю дивний образ. Якась дівчина в еротичній поведінці стала при тій брамі, подивилась із звідти в мою сторону. Хоч і помітив: від себе - нуль уваги. Думаю про своє. Вона вийшла за прохідну, знову "поза для фотографа". Хоча й помічаю, ігнорую так, що мене це не стосується. Підходить до машини, біля якої пораюсь. Представляється якоюсь "лівою" дівчиною. Я ж дивлюсь на неї і кажу: Агентка Мідл(тон)? - показую на собі уявно її примітну велику родимку біля лівого ока. - Працювали (особисто до неї) на виборах, агітуючи за Зеленського! - Вона ж розчаровано, що не є тим ким себе нав'язувала, покидає свій образ і сідає в машину. Тоді я йду по торбу, забираю біля брами і несу в машину. Торба важка. Хтось з хлопців, вже в машині просить взяти її на руки. Я відмовляю, але він все-одно бере. Міркую: важка, довго на колінах не протримає!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...