Шукати в цьому блозі

неділя, 6 листопада 2022 р.

Сон 061122 "Нелегкий шлях"

Опиняюсь на якійсь закинутій території. Почав збирати сміття. Назбирав якусь торбу. Потім вирішив перейти якусь ділянку дороги, а там яр, а як туди трапив - опинився у багні з глини й болота. Чомусь вирішив просуватись у тому якоюсь умовною, але короткою стежкою до наче знайомої технологічної конструкції. Тепер вилажу на неї невисокою залізною драбинкою і розумію, що це споруда є частиною якоїсь очисної системи. А тут, де я виліз, обмаль води: не те, щоб перепливти, а по краю бетону стрьомно ходити. Новий маршрут. Спускаюсь, проходжу тим же болотом, піднімаюсь на нову споруду. Вода в ній є, але чомусь у неї не лізу. Хочу передусім побачити, що там на другому краї: чи зможу потім злізти?.. - на тому просинаюсь. 0100'
P.S. Негативні образи пов'язую зі сваркою з дружиною перед сном.

Маю дотичність до фіксації злочинів РФ в Україні. Одна криміналістка мені розповідає про долю однієї жінки: показує світлини, документи, в загальних рисах оповідає складну історію. Тепер я зустрічаю якусь іноземку-репортера і моя місія: познайомити її з матеріалами цієї історії. Спочатку пробує вона спілкуватися зі мною англійською, але я розумію її через слово і тоді вона переходить на ламану російську. Я її везу до місця, де знаходяться усі слідчі матеріали. Неспішно підходимо до справи, починаю її знайомити на рівні того досвіду, що маю: де лежать документи, в чому полягає справа. 0420'



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...