Шукати в цьому блозі

четвер, 7 грудня 2023 р.

Сни 03-071223 "Рівень проблем"

Дивлюсь на викладену солому, наче в кошику і бачу в ньому яйця. Але бачу під таким кутом (зблизька), що не можу оцінити їхніх розмірів, як то буває на світлині без прив'язки до зразка (приміром, сірникової коробочки). Замислююсь над перспективою і реальним розміром цих яєць.
031223

Керую машиною десь на довгій трасі. В якомусь моменті відчуваю, як мені стає погано: починаю відчувати серце і хвилями втрачати свідомість. Поки є сили, зупиняю авто десь на узбіччі, а сам від непритомного стану завалююсь на праву сторону. 
041223

Не прямий до мене керівник перевіряє працю моєї бригади і починає до нас висловлювати претензії. Я ж звісно знаю, що йому відповісти: якщо дійсно робота виконується, тоді завжди є аргументи на самозахист, але тут я фіґію: яке ти взагалі маєш до нас відношення?
051223 

Якийсь яскравий у кольорах образ у вигляді світлини чи реалістично виписаної картини. Прямо поверх цього образу на весь простір зображення рисунок олівцем у сірих тонах, наче натяк - ґрати.
061223

Бачу з боку керівництва по відношенню до колеги вражаючу несправедливість. (Після сну таке розуміння, що подібне навіть у голову мою не прийшло б). Вмикаю увесь свій творчий, інтелектуальний та комунікативний потенціал, аби стати на його захист.
071223



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...