Шукати в цьому блозі

неділя, 31 грудня 2023 р.

Сон 311223 "Позбутися, згадати, надолужити"

Сниться давня офісна робота пов'язана з дизайном і працею на телефоні. Знаю, що з цієї роботи пішла у відпустку колега О.К., з наміром звільнитися назавжди. Хто-хто, а таке рішення від неї я не очікував, занадто міцно трималась цієї роботи і посади, що приносила непоганий зиск. Я б на її місці так само тримався, але зараз, відповідаючи на телефоні дзвінки і спілкуючись з клієнтами, оцінюю цю роботу, як нецікаву. Тепер, будучи на її місці буквально, зробив би як вона - найближчим часом звільнився б з неї назавжди.

Працюю в якомусь цеху з функцією матеріального забезпечення, як склад. Виявляю якусь нестачу. Разом із тим чую від колег, які працюють у зовсім іншому місці, але пов'язаному з обороною і танками, що подібна історія є й у них. Поміж усього цього фігурує слово "частотники". Тепер я спілкуюсь на цю тему з керівником того складу, на якому так само була виявлена нестача, а ця людина - власник дому, в якого я колись винаймав житло. Переповідаю йому цю історію вже польською мовою, уживаючи згадане слово "falownik". Дивлюсь, а він узагалі не в курсі події.

Займаючись різними справами, зловив себе на тому, що забувся про одну з важливих справ. Починаю до себе внутрішній монолог: "Що ж це я занедбав шліфування оптичних лінз? А останній запис про них на блозі зроблений у вересні? Треба надолужити!"



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...