Шукати в цьому блозі

середа, 3 жовтня 2018 р.

Сон 031018 "Офіційне поновлення"

Працюю робітником на урядову установу. Маю вимушену перерву з більш як місяць. По поверненню на роботу відпрацьовую день і в мене виникає питання: чи оформлений на роботі поновно? Підходжу до керівника, який сидить у кабінеті на кількох осіб. Бачу, що він чимось зайнятий - спілкується по телефону. Намагаюсь пригадати його по імені та в дечому помиляюсь по батькові, але мене виправляють. По завершенню його розмови і наступного за ним клопоту, прошу приділити до себе хвилю уваги з питанням про офіційне поновне працевлаштування, а саме: чи всі документи засвідчують, що я від сьогодні вже на роботі? Звертаюсь до нього на повне ім'я: Олег Миколайович. Круглолиций урядовець у короткій словесній формі дає зрозуміти, що це ясно само собою й мені нема чого хвилюватися. Разом із тим доля сумніву в мене залишилась, яку пов'язую з рівнем довіри до певної категорії урядовців.

Якась офіційна установа. Прохідна на другому поверсі. Жіночка, яка там працює дає певні рекомендації.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...