Шукати в цьому блозі

понеділок, 7 січня 2019 р.

Сон 070119 "Препарати Мувіка Монельо"

Багато людей в одному місці. Якісь ворожі люди ставлять усім ультиматум: пожити ще чи завершити страждання швидко і миттєво. (Образ подібний до радянських сюжетів про німецьких фашистів). Група людей з тієї маси народу йдуть до брами - на розстріл. Я серед них із кимось, кого маю тієї миті підтримувати морально, хоча моя думка "ні в сих, ні в тих" - все одно помирати. Питанням руба: йти на розстріл! - визначило серед маси, хто є ідеологічним націоналістом. Інші, хто залишився, не усвідомлюють, що своїм рішенням доведеться довго страждати в муках й, можливо, "заздритимуть" першим. Нас повели від тієї брами. (Перехід у інший сюжет, але з тією ж людиною, що й у попередній частині. Я й надалі опікуюсь його станом). Ми потрапляємо на підприємство, на якому працює велика виробнича лінія. Навіть задивився на той процес роботи. Ми підходимо до керівника й питаємо в нього поради, які торкаються "чоловічої статі". Він каже, що нам потрібно піти в дім, який я знаю - схожий на червону округлу вежу - й замовити
Препарати Мувіка Монельо.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...